piątek, 25 marca 2016

Powinieneś to sprawdzić!

Pisanie postów na bloga, które się nie rymują nie jest moją największą umiejętnością, ale spróbuję. Albo jednak nie ;)

Napiszę piosenkę, bo to akurat umiem
Chociaż nie mnie może to oceniać w sumie
Nie jest jakaś super, od razu wybacz
Ale chciałam ją napisać, no to zaczynam

Jest taki chłopak, robi filmy w internecie
Nazywa się Skuner, jeśli jeszcze nie wiecie
Jest naprawdę dobry, jest dobry w tym co robi
Myślę, że to lubi, na pewno mu to wychodzi
Sprawdźcie to, tak szybko jak się uda
Bo to nie jest kolejna internetowa bzdura
Sprawdźcie to, bo warto zupełnie szczerze
Jedna z fajniejszych rzeczy, jakie są w eterze
A więc jeszcze raz wpadnijcie na jego kanał
A żadna minuta nie będzie zmarnowana

Jest moja pioseneczka, chociaż nie powala
Ale ma szesnaście wersów, widzisz zapamiętałam
                                                                    Loretta

Tu macie linki do jego kanałów*:
YouTube: https://www.youtube.com/c/skunerentertainment
Facebook: https://www.facebook.com/SkunerEntertainment/

 * Jeżeli linki nie działają to skopiujcie je do wyszukiwarki i kliknijcie enter, gdyż podczas ich tworzenia skończyły mi się informatyczne umiejętności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz