piątek, 31 stycznia 2014

Podziemny legion, Prawda boli

Na tę piosenkę natrafiłam przypadkiem, ale jak mówią nic nie dzieje się przez przypadek. A może mówią, że to przypadek rządzi światem? W każdym razie o tym zespole (Podziemny legion) nigdy wcześniej nie słyszałam. Ze strzępków informacji, jakichś zdjęć wywnioskowałam, że tworzyli (tworzą?) na emigracji, chyba w Stanach Zjednoczonych. "Prawda boli" opowiada o ich koledze, który wpadł w narkotyki i o tym, jak przez to człowiek się stacza i nie chce przyznać, że ma problem, bo "prawda boli". I jeszcze te komentarze pod filmikiem "ta piosenka jest o mnie", "nie potrafię rzucić"...
Najbardziej podoba mi się pierwsza zwrotka, druga też jest niezła, natomiast trzecia dość słaba moim zdaniem. Gdy pierwszy raz posłuchałam tej piosenki na usta cisnęły mi się słowa: To jest dobre, zbyt dobre. To jest drastyczne, zbyt drastyczne. To jest prawdziwe, zbyt prawdziwe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz