wtorek, 19 lipca 2016

TŁUMACZENIE #3


Tłumaczenie kolejnej piosenki Imagine Dragons. Tym razem jest to "Bleeding out" - "Wykrwawiam się". Nie jest zbyt dokładne, ale wydaję mi się, że jest ok. 

Wykrwawiam się
Więc jeśli cię zawiodę
Wykrwawię się
Tak dla ciebie to zrobię
Odsłaniam swe
Wszystkie winy
Zamykam oczy
Już nie mam siły
Wykrwawiam się
Wykrwawiam się dla ciebie
Dla ciebie
Przyjdzie dzień
I zgubię się w tym świecie
Czas zatrzyma się i schowa się pod ziemię
Szare niebo
I wszystko wokół wyje
Sięgnę w głąb
Zobaczyć czy jeszcze żyję
Ty mówisz, że to błąd
Ty mówisz, że to błąd
Ale dla mnie już
Nie ma ucieczki stąd
Wykrwawiam się
Więc jeśli cię zawiodę
Wykrwawię się
Tak dla ciebie to zrobię
Odsłaniam swe
Wszystkie winy
Zamykam oczy
Już nie mam siły
Wykrwawiam się
Wykrwawiam się dla ciebie
Dla ciebie
Beznadzieja wciąż
To jest dobry moment
Wilki chcą
Wyciem oznajmić koniec
Przekrwiony wzrok
I pustka w twoich oczach
Syty cień
Będę straszył cię po nocach
Ty mówisz, że to błąd
Ty mówisz, że to błąd
Ale dla mnie już
Nie ma ucieczki stąd
Wykrwawiam się
Więc jeśli cię zawiodę
Wykrwawię się
Tak dla ciebie to zrobię
Odsłaniam swe
Wszystkie winy
Zamykam oczy
Już nie mam siły
Wykrwawiam się
Wykrwawiam się dla ciebie
Dla ciebie
Wykrwawiam się
Więc jeśli cię zawiodę
Wykrwawię się
Tak dla ciebie to zrobię
Odsłaniam swe
Wszystkie winy
Zamykam oczy
Już nie mam siły
Wykrwawiam się
Wykrwawiam się dla ciebie
Dla ciebie

                                 Loretta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz