piątek, 10 listopada 2017

Tłumaczenie #5

Enrique Iglesias ,,Quizas" - ,,Może"

Witam cię, powiedz jak się masz
Mija czas, nie widzimy się twarzą w twarz
Ale nie myśl, że
Zapomniałem cię
Powiem ci, u mnie nie jest źle
Dużo pracy, zresztą wiesz jak jest
Ale na dnie serca
Samotność mnie wypełnia
Ref. W głębi ty i ja jesteśmy tacy sami
I wariuję, gdy to przychodzi na myśl
Moooże, życie rozdziela nas każdego dnia
Moooże, życie i rzeczywistość mijają się w drzwiach
Moooże, ty szukasz słońca, a ja szukam gwiazd
Moooże, podziękuję życiu, że kocham cię tak

Witam cię, powiedz jak się masz
Muszę ci wyjaśnić parę spraw
Bo jutro może nie dać
Na to żadnych szans
Nie chcesz mylić się nawet raz
Ale czasem trzeba szepnąć pass
I idąc w tył
Przetrwać próbę sił
Ref. x2
Witam cię, powiedz jak się masz
Mija czas, nie widzimy się twarzą w twarz
Ale nie myśl, że
Zapomniałem cię

                                                       Loretta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz