środa, 10 grudnia 2014

Potrzebuję cię

Czasem są takie chwile, gdy wątpię czy wybrałam dobrą drogę
Czasem są takie chwile, że nie wiem co ja właściwie tu robię
Czy to właściwy kierunek czy widzę jeszcze cel
Czy dostrzegam kolory czy otacza mnie czerń i biel
Nie wiem czy potrafię znów iść za marzeniami
Znów żyć z przeświadczeniu, że nigdy się nie poddamy

Ref. Potrzebuję wtedy kilku słów otuchy
Potrzebuję wtedy, potrzebuję ciebie
Potrzebuję, byś sprawił bym jeszcze raz, jeszcze raz  uwierzyła w siebie
Zapal dla mnie gwiazdy na niebie
Zapal znowu ogień w mojej duszy
Spraw bym uwierzyła, że mogę wszystkie mury rozkruszyć
Że razem możemy mury rozkruszyć

Miewam takie dni zresztą jak chyba każdy
Że właściwie nie wiem, co jest dla mnie ważne
Nie jestem już tą co kiedyś wybierała
A czasami nie wiem, gdzie ona się podziała
Pytania zadawane własnemu odbiciu
I odpowiedzi, które decydują o życiu
Są takie dni, gdy sens odnajduję
A są i te, gdy nie wiem, co właściwie czuję

Ref. Potrzebuję wtedy kilku słów otuchy
Potrzebuję wtedy potrzebuję ciebie
Potrzebuję byś sprawił bym jeszcze raz, jeszcze raz uwierzyła w siebie
Zapal dla mnie gwiazdy na niebie
Zapal znowu w moim sercu ogień
Powiedz, że zawsze mogę polegać na tobie

Czasem jest mi tak jakoś niedobrze, jakoś smutno, żałośnie i źle
Czasem trudno sobie przypomnieć, że to nie jest koniec, że nie
Że to nie jest koniec, że nie
Są chwile, gdy chcę tylko płakać
Słone łzy ciekną ciurkiem po twarzy
Wtedy przyjdź i powiedz:
"Pamiętaj! Jeszcze im pokażesz!"

Ref. Czasem potrzebuję kilku słów otuchy
Potrzebuję wtedy potrzebuję ciebie
Potrzebuję byś sprawił bym jeszcze raz, jeszcze raz uwierzyła w siebie
Zapal dla mnie gwiazdy na niebie
Zapal znowu w moich oczach blask
Bo wiem, że mogę przyjść do ciebie zawsze
Jeszcze raz i jeszcze raz
                                                  Loretta

1 komentarz:

  1. Fajny tekst. Przydałaby się do niego muzyka.
    Ja też piszę teksty piosenek i wiersze. Zapraszam do mnie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń